onsdag 27. januar 2010

Blåser liv….

Evigheter siden sist det har blitt blogget. På tide å blåse liv i bloggen igjen.

I høst heklet og strikket jeg et teppe jeg er veldig glad i, og ikke minst stolt av. Det brukes flittig daglig. Jeg har startet på et til min kjære samboer og, men det er ikke i nærheten av å være ferdig og blir nok liggende en god stund før jeg starter på det igjen. jul09 250

Til jul i fjor fikk jeg ladder. De er godt brukt og har nettopp avgått med døden i den store o søplekasse. Derfor måtte jeg jo ha meg nye.  jul09 248

3 kommentarer:

  1. You're back!!! :))

    Fiiiiin header har du fått fikset også.
    Det teppet er jeg bare utrolig imponert over. Skulle gjerne laget et sånt til søstra mi... men det er det med hekling da!

    SvarSlett
  2. Jeg kasta noen fargestifter på kjøkkenbordet. :fnis: Jeg kunne ikke hekle før jeg startet på det teppet, så det er håp! Det er oppskrifter på baby-utgaver og. *hint hint*

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake :D

    Banneren din er helt fantastisk! Og tingene du har laget like så, jeg ble litt inspirert til å finne frem heklenåla (og step by step boka ;)) - har enda ikke blitt noe selvlaget teppe her...

    God helg! :)

    SvarSlett